☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Stare Babice
Herb Stare Babice
A A A A
A A+ A++

01/19 - Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami do Referatu Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

 

Wójt Gminy Stare Babice

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

inspektora   ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami

do  Referatu  Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

 w Urzędzie Gminy Stare Babice  ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice

SG.210.1.2019

Stanowisko pracy inspektora  ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami w Referacie Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Stare Babice,  w wymiarze 1 etatu.

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

 

Prowadzenie spraw z zakresu geodezji  i gospodarki nieruchomościami określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy dotyczących działań Referatu Geodezji I Gospodarki Nieruchomościami,
a  w szczególności:

  1. przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia  postępowań administracyjnym związanych z:
  1.  nabywaniem gruntów do gminnego zasobu nieruchomości;
  2. ustalaniem odszkodowań z tytułu przejęcia gruntów pod drogi gminne;
  3. ustalaniem opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek podziału nieruchomości;
  1. przygotowywanie wniosków dotyczących wpisów do KW;
  2. prowadzenie spraw związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości;
  3. przygotowywanie umów na najem, dzierżawę lub użyczenie nieruchomości;,
  4. przygotowywanie projektów decyzji, zaświadczeń, wniosków,  pism urzędowych dotyczących  prowadzonych spraw.

 

Wymagania niezbędne kandydata na stanowisko pracy

  1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r.  poz. 1260 ze  zm.),
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni  praw publicznych,
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe geodezyjne lub z zakresu gospodarki nieruchomościami
  6. minimum 5 letni staż pracy w administracji publicznej,
  7. umiejętność redagowania pism, decyzji, postanowień;
  8. umiejętność sprawnej obsługi komputera w zakresie MS Office

 

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów: 
  1. ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
  2. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
  3. ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne,
  4. ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece,
  5. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny,
  6. ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
  7. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych -  zwanego RODO ,
  1. cechy osobowości: samodzielność, sumienność, umiejętność pracy w zespole;

 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

Stanowisko pracy mieści się w  budynku biurowym Urzędu Gminy zlokalizowanym w Starych Babicach przy ul. Rynek 32, posiadającym bezpieczne  warunki  pracy. Wejście do budynku wyposażone jest w podjazd dla wózków inwalidzkich. Wewnątrz występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych. Przemieszczanie się na wózku jest możliwe tylko na parterze, gdzie ciągi komunikacyjne są odpowiedniej szerokości oraz znajduje się w-c przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na wyższe kondygnacje budynku przemieszczanie jest możliwe jedynie schodami. W budynku nie ma  windy dla niepełnosprawnych. Stanowisko pracy mieści się  w pomieszczeniu biurowym na drugim piętrze,  nie dostosowanym do przemieszczania się na wózkach inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, bezpośrednią obsługą interesanta, rozmowami telefonicznymi oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnoprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stare Babice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. list motywacyjny – własnoręcznie podpisany
  2. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae) - własnoręcznie podpisany
  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  4. kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
  5. kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  6. oświadczenie o posiadanym  obywatelstwie polskim,
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018r.  poz. 1260 ze zm.);
  10. zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji. Oświadczam, że dane te podaje dobrowolnie” zgodnie art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (Dz.U. UE. L. z 2016 r. )- zwanego RODO.

 

Termin i miejsce składania ofert

Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia.

Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów, należy  przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„Nabór na stanowisko d.s. geodezji i gospodarki nieruchomościami”

na adres: Urząd Gminy Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32

lub dostarczyć do Sekretariatu Urzędu Gminy Stare Babice (pok. 18),

w nieprzekraczalnym terminie do dnia  21 stycznia  2019 r.

 

Liczy się data wpływu do Kancelarii lub Sekretariatu Urzędu. W przypadku  ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki  pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.

 

Nie będą rozpatrywane oferty,  które wpłyną do Urzędu Gminy  po dniu 21 stycznia  2019 r.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną  powiadomieni telefonicznie.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.babice-stare.waw.pl  oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.

Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia  oryginału aktualnego  „Zapytania o udzielenie informacji osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez  podania przyczyny.

Uwaga:

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), informuję, że:

  1. Wójt  Gminy Stare Babice jest administratorem  danych osobowych ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie.
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Gminy Stare Babice, tel. 22 733-80-16, e-mail: iod@stare-babice.waw.pl
  3. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy  będą  przetwarzane  w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu, na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.
  4. Pozyskane dane będą przechowywane przez okres trzech  miesięcy po zakończeniu rekrutacji i zatrudnieniu osoby wyłonionej w wyniku naboru (lub do momentu odbioru dokumentów przez kandydata po zakończonej rekrutacji), a następnie oferty złożone przez kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone. Protokoły z posiedzeń Komisji do spraw naboru posiadają kategorię archiwalną A, natomiast pozostała dokumentacja przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana przez okres 5 lat, a następnie, po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego – brakowana (niszczona).
  5. Dane nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do własnych danych, prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania.
  7. Może Pani/Pan w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych, co będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrywania Pańskiej kandydatury na późniejszym etapie rekrutacji.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie danych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest obligatoryjne, a w pozostałym zakresie – dobrowolne. Niepodanie danych obligatoryjnych skutkuje brakiem rozpatrzenia kandydatury.

         

 

Stare Babice, dn. 8 stycznia 2019 r.            

                                                                                                                                                             Wójt

                                                                                                                                                (-) Sławomir Sumka     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sprawę prowadzi:

Wiesława Wojtachnio -  Sekretarz Gminy ,  tel. 22  722-94-51

 

Wytworzył:
Wiesława Wojtachnio
Udostępnił:
Marta Meserszmit
(2019-01-08 14:09:33)
Ostatnio zmodyfikował:
Marta Meserszmit
(2019-01-08 14:11:23)
 
 
ilość odwiedzin: 8360953

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X