01/19 - Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami do Referatu Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Wójt Gminy Stare Babice
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
inspektora ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami
do Referatu Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
w Urzędzie Gminy Stare Babice ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice
SG.210.1.2019
Stanowisko pracy inspektora ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami w Referacie Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Stare Babice, w wymiarze 1 etatu.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
Prowadzenie spraw z zakresu geodezji i gospodarki nieruchomościami określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy dotyczących działań Referatu Geodezji I Gospodarki Nieruchomościami,
a w szczególności:
- przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia postępowań administracyjnym związanych z:
- nabywaniem gruntów do gminnego zasobu nieruchomości;
- ustalaniem odszkodowań z tytułu przejęcia gruntów pod drogi gminne;
- ustalaniem opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek podziału nieruchomości;
- przygotowywanie wniosków dotyczących wpisów do KW;
- prowadzenie spraw związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości;
- przygotowywanie umów na najem, dzierżawę lub użyczenie nieruchomości;,
- przygotowywanie projektów decyzji, zaświadczeń, wniosków, pism urzędowych dotyczących prowadzonych spraw.
Wymagania niezbędne kandydata na stanowisko pracy
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.),
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe geodezyjne lub z zakresu gospodarki nieruchomościami
- minimum 5 letni staż pracy w administracji publicznej,
- umiejętność redagowania pism, decyzji, postanowień;
- umiejętność sprawnej obsługi komputera w zakresie MS Office
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece,
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny,
- ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych - zwanego RODO ,
- cechy osobowości: samodzielność, sumienność, umiejętność pracy w zespole;
Informacja o warunkach pracy na stanowisku
Stanowisko pracy mieści się w budynku biurowym Urzędu Gminy zlokalizowanym w Starych Babicach przy ul. Rynek 32, posiadającym bezpieczne warunki pracy. Wejście do budynku wyposażone jest w podjazd dla wózków inwalidzkich. Wewnątrz występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych. Przemieszczanie się na wózku jest możliwe tylko na parterze, gdzie ciągi komunikacyjne są odpowiedniej szerokości oraz znajduje się w-c przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na wyższe kondygnacje budynku przemieszczanie jest możliwe jedynie schodami. W budynku nie ma windy dla niepełnosprawnych. Stanowisko pracy mieści się w pomieszczeniu biurowym na drugim piętrze, nie dostosowanym do przemieszczania się na wózkach inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, bezpośrednią obsługą interesanta, rozmowami telefonicznymi oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnoprawnych w jednostce
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stare Babice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- list motywacyjny – własnoręcznie podpisany
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae) - własnoręcznie podpisany
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1260 ze zm.);
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji. Oświadczam, że dane te podaje dobrowolnie” zgodnie art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (Dz.U. UE. L. z 2016 r. )- zwanego RODO.
Termin i miejsce składania ofert
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia.
Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów, należy przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Nabór na stanowisko d.s. geodezji i gospodarki nieruchomościami”
na adres: Urząd Gminy Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32
lub dostarczyć do Sekretariatu Urzędu Gminy Stare Babice (pok. 18),
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 stycznia 2019 r.
Liczy się data wpływu do Kancelarii lub Sekretariatu Urzędu. W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.
Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po dniu 21 stycznia 2019 r.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.babice-stare.waw.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez podania przyczyny.
Uwaga:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), informuję, że:
- Wójt Gminy Stare Babice jest administratorem danych osobowych ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Gminy Stare Babice, tel. 22 733-80-16, e-mail: iod@stare-babice.waw.pl
- Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu, na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.
- Pozyskane dane będą przechowywane przez okres trzech miesięcy po zakończeniu rekrutacji i zatrudnieniu osoby wyłonionej w wyniku naboru (lub do momentu odbioru dokumentów przez kandydata po zakończonej rekrutacji), a następnie oferty złożone przez kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone. Protokoły z posiedzeń Komisji do spraw naboru posiadają kategorię archiwalną A, natomiast pozostała dokumentacja przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana przez okres 5 lat, a następnie, po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego – brakowana (niszczona).
- Dane nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do własnych danych, prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania.
- Może Pani/Pan w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych, co będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrywania Pańskiej kandydatury na późniejszym etapie rekrutacji.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest obligatoryjne, a w pozostałym zakresie – dobrowolne. Niepodanie danych obligatoryjnych skutkuje brakiem rozpatrzenia kandydatury.
Stare Babice, dn. 8 stycznia 2019 r.
Wójt
(-) Sławomir Sumka
Sprawę prowadzi:
Wiesława Wojtachnio - Sekretarz Gminy , tel. 22 722-94-51