04/19 - Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora/inspektora ds. ochrony środowiska do Referatu Ochrony Środowiska
Wójt Gminy Stare Babice ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora/inspektora ds. ochrony środowiska do Referatu Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Stare Babice ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice
|
SG.2110.3.2019
Stare Babice, dnia 20 lutego 2019 r.
- Nabór na stanowisko pracy podinspektora/inspektora ds. ochrony środowiska w Referacie Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Stare Babice, w wymiarze czasu pracy - 1 etat.
- Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- Wykonywanie zadań gminy określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Stare Babice dla Referatu Ochrony Środowiska, a w szczególności:
- prowadzenie spraw wynikających z ustaw: ochrona środowiska , prawo wodne, ochrona przyrody, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach,
- prowadzenie spraw dotyczących zmiany stanu wody na gruncie,
- prowadzenie spraw dotyczących gospodarki odpadami i składowania odpadów w miejscach na ten cel nieprzeznaczonych,
- Prowadzenie postępowań administracyjnych leżących w kompetencjach gminy, wynikających z przywołanych w pkt 1 lit b. ustaw, zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego.
- Przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu prawa wodnego i ochrony środowiska.
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia, wymagany profil (specjalność) ochrona środowiska, melioracje wodne, przyrodnicze lub pokrewne
- co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej,
- podstawowa znajomość obsługi komputera, w zakresie MS Office
- znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2018r. poz. 799 ze zm.)
- ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. prawo wodne (Dz.U. 2018 r. poz.2268 ze zm)
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. ustawy o ochronie przyrody (Dz.U. z 2018r. poz. 1614 ze zm),
- ustawy z dnia 13 września 1996r. utrzymanie czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2018 poz. 1454 ze zm.)
- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2018 r. poz. 992 ze zm.)
- ustawy z dnia 14 czerwca 19960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2018 r, poz. 2096 ze zm.)
- ustawy z dnia 9 marca 1990r. o samorządzie terytorialnym (Dz.U. 2018r. poz. 994 ze zm)
- Wymagania dodatkowe:
- Prawo jazdy kat. B i posiadanie własnego samochodu osobowego,
- Cechy osobowości: samodzielność myślenia i działania, wysoka kultura osobista, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy w zespole, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, rzetelność, systematyczność i staranność,
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku
Praca w Referacie Ochrony Środowiska wykonywana jest w budynku Urzędu Gminy lokalizowanych w Starych Babicach przy ul. Rynek 32, oraz poza nim . Budynek od zewnątrz posiada podjazd dla wózków inwalidzkich. Budynek nie posiada windy dla osób niepełnosprawnych, w związku z tym przemieszczanie się na wózku jest możliwe tylko na parterze, gdzie ciągi komunikacyjne są odpowiedniej szerokości i znajduje się w-c przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na wyższe, dwie kondygnacje budynku przemieszczanie jest możliwe jedynie schodami. Stanowisko pracy mieści się na parterze budynku, w pomieszczeniu nie przystosowanym do przemieszczania się na wózku inwalidzkim, ze względu na jego ograniczoną powierzchnię. Praca na stanowisku ds. ochrony środowiska, jest w pełnym wymiarze czasu pracy, w podstawowym systemie czasu pracy, przy komputerze i monitorze ekranowym.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnoprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stare Babice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty i oświadczenia
- list motywacyjny – własnoręcznie podpisany;
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae) - własnoręcznie podpisany;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany co najmniej roczny staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w przypadku kontynuacji zatrudnienia),
- podpisane własnoręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;
- podpisane własnoręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- podpisane własnoręcznie oświadczenie o umiejętności obsługi komputera w stopniu podstawowym, co najmniej w zakresie MS Office
- podpisana własnoręcznie zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji” zgodnie art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119/1)
- Termin i miejsce składania ofert
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia.
Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów, należy przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. ochrony środowiska”
na adres: Urząd Gminy Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32
lub dostarczyć do Sekretariatu Urzędu Gminy Stare Babice (pok. 18),
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 marca 2019 r. do godz. 16.00.
Liczy się data wpływu do Kancelarii lub Sekretariatu Urzędu. W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.
Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po 5 marca 2019 r.
- Inne informacje
- Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 7. Niezbędnym elementem ofert kandydatów jest również numer telefonu oraz adres e- mail.
• Kandydaci spełniający wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
• Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.babice-stare.waw.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.
- Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
- Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez podania przyczyny.
Uwaga:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), informuję, że:
- Administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Gminy jest Wójt Gminy Stare Babice,
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Gminy Stare Babice, ul. Rynek 21, tel. 22 730-80-16, e-mail: iod@stare-babice.waw.pl,
- Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu, na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.
- Pozyskane dane będą przechowywane przez okres trzech miesięcy po zakończeniu rekrutacji i zatrudnieniu osoby wyłonionej w wyniku naboru (lub do momentu odbioru dokumentów przez kandydata po zakończonej rekrutacji), a następnie oferty złożone przez kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone. Protokoły z posiedzeń Komisji do spraw naboru posiadają kategorię archiwalną A, natomiast pozostała dokumentacja przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana przez okres 5 lat, a następnie, po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego – brakowana (niszczona).
- Dane nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do własnych danych, prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania.
- Może Pani/Pan w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych, co będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrywania Pańskiej kandydatury na późniejszym etapie rekrutacji.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest obligatoryjne, a w pozostałym zakresie – dobrowolne. Niepodanie danych obligatoryjnych skutkuje brakiem rozpatrzenia kandydatury.