Ogłoszenie Wójta Gminy Stare Babice o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora/inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo Księgowym
|
Wójt Gminy Stare Babice ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Stare Babice, ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice podinspektora/inspektora ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo Księgowym |
SG.210.9.2018
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku podinspektora/inspektora ds. księgowości budżetowej, w wymiarze czasu pracy - jednego etatu, będzie należało wykonywanie zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Stare Babice, a w szczególności:
1) analiza i kontrola dokumentów przedkładanych do kontrasygnaty w zakresie zgodności
z przepisami prawa, procedurami i wytycznymi obowiązującymi w Urzędzie Gminy Stare Babice tj: kontrola zabezpieczenia środków z uwzględnieniem prawidłowości klasyfikacji budżetowej oraz zgodności kwot w budżecie i WPF na realizację zadań wynikających z przedłożonych do kontrasygnaty dokumentów;
2) współudział w weryfikacji sprawozdań budżetowych i finansowych;
3) ewidencja w programie księgowym wystawionych przez jednostkę faktur Vat, refaktur i not księgowych;
4) współpraca w przygotowaniu projektów uchwał i zarządzeń dotyczących budżetu oraz prowadzenia rachunkowości;
5) opracowywanie analiz dotyczących budżetu Gminy Stare Babice;
6) współpraca w zakresie prowadzenia spraw płacowych pracowników;
7) przekazywanie do archiwizowania dokumentów księgowych;
8) monitorowanie zmian przepisów prawnych z zakresu finansów publicznych;
9) inne obowiązki oraz zadania powierzone przez przełożonego nie ujęte w powyższym zakresie
a wynikające ze specyfiki pracy.
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r poz. 902),
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: wyższe (preferowana rachunkowość, a w przypadku innych kierunków ukończenie kursu rachunkowości), lub średnie ekonomiczne,
6) co najmniej trzyletni staż pracy, w tym 2 lata w księgowości budżetowej przy wykształceniu wyższym lub staż pracy powyżej 4 lat, w tym 3 lata w księgowości budżetowej przy wykształceniu średnim,
7) znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
Wymagania dodatkowe:
1) ukończenie kursów w zakresie kadr i płac,
2) zdolności analityczne, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, otwartość na zmiany, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących w/w zadań oraz między następujących ustaw: o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018 r .poz. 994 z póź.zm.); o rachunkowości (Dz. U. z 2016 r poz. 1047 ze zm.); o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r . poz. 2077); o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2016 poz.198); Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz.380 ze zm.); o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
Informacja o warunkach pracy na stanowisku
Stanowisko pracy mieści się w budynku biurowym Urzędu Gminy zlokalizowanym w Starych Babicach przy ul. Rynek 32, posiadającym bezpieczne warunki pracy. Jest to budynek dwupiętrowy, wejście do budynku posiada podjazd dla wózków inwalidzkich. Przemieszczanie się na wózku inwalidzkim jest możliwe tylko na parterze, gdzie ciągi komunikacyjne są odpowiedniej szerokości i gdzie jest w-c przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Stanowisko pracy mieści się na pierwszym piętrze, w pomieszczeniu biurowym nie dostosowanym do przemieszczania się na wózkach inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, kontaktami i rozmowami telefonicznymi (z pracownikami urzędu gminy i osobami z poza urzędu) oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnoprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stare Babice,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1) list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
2) życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae) -własnoręcznie podpisany,
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
5) kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
6) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie, że kandydat/ka nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260 ze zm.),
10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji” zgodnie art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119/1)
Termin i miejsce składania dokumentów
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia. Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów, należy przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej w RFK ”
na adres: Urząd Gminy Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32
lub dostarczyć do Sekretariatu Urzędu Gminy Stare Babice (I piętro, pok. 18),
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 października 2018 r.
Liczy się data wpływu do Kancelarii lub Sekretariatu Urzędu. W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym
w ogłoszeniu o naborze.
Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po dniu 31.10.2018 r.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mail lub telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.babice-stare.waw.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o sobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez podania przyczyny.
Uwaga:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), informuję, że Wójt Gminy Stare Babice jest administratorem danych osobowych ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu.
Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Wójt
(-) Krzysztof Turek
Stare Babice, dnia 18 października 2018 r.