Ogłoszenie Wójta Gminy Stare Babice o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora/inspektora w Referacie Wspólnej Obsługi Jednostek
|
Wójt Gminy Stare Babice ogłasza nabór kandydatów na wolne dwa stanowiska urzędnicze podinspektora/inspektora ds. księgowości w Referacie Wspólnej Obsługi Jednostek w Urzędzie Gminy Stare Babice, ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice |
SG.210.8.2018
Nabór do Urzędu Gminy Stare Babice na dwa urzędnicze stanowiska pracy: podinspektora/inspektora ds. księgowości w Referacie Wspólnej Obsługi Jednostek. Razem 2 etaty.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie prowadzenie obsługi księgowej gminnych jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez Referat Wspólnej Obsługi Jednostek określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Stare Babice, a w szczególności:
- prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków dla obsługiwanych gminnych jednostek, otwieranie i zamykanie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych;
- sprawdzanie wyciągów, podział i przygotowanie do zaewidencjonowania;
- uzgadnianie obrotów i sald kont syntetycznych z właściwymi osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie ewidencji pomocniczej;
- bieżąca obsługa rachunków bankowych jednostki;
- terminowe egzekwowanie należności przysługujących jednostce;
- sporządzanie wezwań do zapłaty, monitów, not odsetkowych;
- sporządzanie wykazu oraz prowadzenie analizy należności i zobowiązań oraz nieuregulowanych w terminie płatności;
- sporządzanie na koniec okresu sprawozdawczego zestawień obrotów i sald z odziałem na poszczególne jednostki organizacyjne;
- sporządzanie na dzień zamknięcia ksiąg rachunkowych zestawienia sald;
- przeprowadzanie inwentaryzacji aktywów i pasywów na koniec roku obrotowego;
- sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań finansowych oraz innych sprawozdań i raportów wymaganych przepisami o rachunkowości, finansach publicznych, statystyce publicznej oraz na potrzeby jednostki;
- przygotowywanie danych na podstawie ewidencji księgowej do rozliczenia podatku VAT w obsługiwanych jednostkach;
- prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie wydatków i dochodów budżetowych dla jednostek obsługiwanych
- realizacja zobowiązań jednostek obsługiwanych wobec dostawców oraz wykonawców robót i usług w formie bezgotówkowej i gotówkowej,
- wystawianie faktur, not obciążeniowych i księgowych;
- terminowe przekazywanie należności dla pracowników z tytułu wynagrodzeń, z tytułu umów cywilnoprawnych i innych należności na rachunki bankowe,
- terminowe i prawidłowe dekretowanie oraz ewidencjonowanie dowodów księgowych,
- okresowe uzgadnianie ewidencji analitycznej z syntetyką;
- czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania planu finansowego w tym planu finansowego zadań zleconych jednostek obsługiwanych;
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- bieżąca analiza, kontrola i uzgadnianie kont rozrachunkowych w zakresie prowadzonych wydatków budżetowych;
- współudział przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych ;
- rozliczanie inwentaryzacji.
Wymagania niezbędne kandydata/ki na stanowisko:
- obywatelstwo polskie, o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.),
- osoba posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych oraz posiada nieposzlakowaną opinię;
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada wykształcenie: wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse) lub średnie ekonomiczne,
- posiada co najmniej trzy letni staż pracy w księgowości,
- znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
- znajomość zasad rachunkowości i zasad klasyfikacji budżetowej,
- znajomość przypisów: ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 2077 ze zm.), ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2018 poz. 395 ze zm);
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów: ustawy z dnia z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 poz. 1221 ze zm.); ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2018 poz.1530 ze zm.); ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.);
- zdolności analityczne, sumienność, dokładność, samodzielność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, otwartość na zmiany, umiejętność pracy w zespole.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku
Stanowisko pracy mieści się w budynku biurowym Urzędu Gminy zlokalizowanym w Starych Babicach przy ul. Rynek 21. Jest to budynek dwukondygnacyjny, przystosowany dla osób przemieszczających się na wózkach inwalidzkich. W budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych. Wewnątrz nie występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych. Ciągi komunikacyjne są odpowiedniej szerokości, na każdej kondygnacji znajduje się w-c przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Stanowisko pracy mieści się w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze, związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, kontaktami z innymi osobami (m.in. pracownikami jednostek) bezpośrednio i telefonicznie oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnoprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stare Babice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae) -własnoręcznie podpisany,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat/ka nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260 ze zm.),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji” zgodnie art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119/1)
Termin i miejsce składania dokumentów
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia.
Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów, należy przesłać w zamkniętej kopercie
z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. księgowości w RWOJ ”
na adres: Urząd Gminy Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32
lub dostarczyć do Sekretariatu Urzędu Gminy Stare Babice (pok. 18),
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 09 października 2018 r.
Liczy się data wpływu do Kancelarii lub Sekretariatu Urzędu. W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.
Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po dniu 09.10.2018 r.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mail lub telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.babice-stare.waw.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o sobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez podania przyczyny.
Uwaga:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), informuję, że Wójt Gminy Stare Babice jest administratorem danych osobowych ubiegających się
o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu.
Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Stare Babice, dnia 28 września 2018 r.