Ogłoszenie Wójta Gminy Stare Babice o naborze kandydatów na wolne dwa stanowiska urzędnicze podinspektora/inspektora ds. księgowości w Referacie Wspólnej Obsługi Jednostek w Urzędzie Gminy Stare Babic
|
Wójt Gminy Stare Babice ogłasza nabór kandydatów na wolne dwa stanowiska urzędnicze podinspektora/inspektora ds. księgowości w Referacie Wspólnej Obsługi Jednostek w Urzędzie Gminy Stare Babice, ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice |
SG.210.5.2018
Nabór do Urzędu Gminy Stare Babice na dwa urzędnicze stanowiska pracy: podinspektora/inspektora ds. księgowości w Referacie Wspólnej Obsługi Jednostek. Razem 2 etaty.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie prowadzenie obsługi księgowej gminnych jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez Referat Wspólnej Obsługi Jednostek określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Stare Babice,
a w szczególności:
-
prowadzenie ewidencji prawnego zaangażowania wydatków roku bieżącego i wydatków budżetowych lat przyszłych z podziałem na poszczególne jednostki organizacyjne;
-
prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych;
-
bieżąca analiza kont rozrachunków jednostek obsługiwanych;
-
rejestrowanie umów zawartych przez jednostki obsługiwane w rejestrze umów;
-
realizacja zobowiązań jednostek obsługiwanych wobec dostawców oraz wykonawców robót i usług w formie bezgotówkowej i gotówkowej;
-
znajomość przepisów dotyczących ewidencjonowania składników majątku jednostek obsługiwanych;
-
nadzór nad sporządzaniem dokumentów przychodowych i rozchodowych majątku;
-
nadzór nad prawidłowością naliczania i księgowania odpisów amortyzacyjnych;
-
sporządzanie sprawozdań dotyczących środków trwałych;
-
współudział w opracowywaniu harmonogramu przeprowadzania inwentaryzacji oraz udzielenie pomocy merytorycznej w zakresie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz wyceny składników majątkowych;
-
wyjaśnianie stwierdzonych różnic inwentaryzacyjnych z osobami odpowiedzialnymi za dane składniki majątku oraz ich rozliczenie;
-
okresowe uzgadnianie ewidencji analitycznej z saldami na kontach: 011, 013, 014, 020, 310;
-
prowadzenie ewidencji udzielonych zaliczek i nadzór nad ich terminowym rozliczeniem;
-
prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania;
-
prowadzenie ewidencji czeków księdze druków ścisłego zarachowania;
-
wystawianie faktur
-
przygotowywanie danych na podstawie ewidencji księgowej do rozliczenia podatku VAT w obsługiwanych jednostkach.
Wymagania niezbędne kandydata/ki na stanowisko:
-
obywatelstwo polskie, o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2017 r. poz. 60,1930),
-
osoba posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych oraz posiada nieposzlakowaną opinię;
-
osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiada wykształcenie: wyższe ekonomiczne (rachunkowość lub finanse) lub średnie ekonomiczne,
-
posiada co najmniej roczny staż pracy w księgowości,
-
znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office oraz programu finansowo-księgowego;
-
znajomość przypisów: : ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 2077), ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, (Dz. U. z 2017 poz. 2342);
Wymagania dodatkowe:
-
preferowane doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej;
-
znajomość zasad rachunkowości i zasad klasyfikacji budżetowej;
-
znajomość przepisów: ustawy z dnia z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 poz. 1221); ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2017 poz.1453 ze zm.); ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922); ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 z póź. zm.);
-
zdolności analityczne, sumienność, dokładność, samodzielność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, otwartość na zmiany, umiejętność pracy w zespole.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku
Stanowisko pracy mieści się w budynku biurowym Urzędu Gminy zlokalizowanym w Starych Babicach przy ul. Rynek 21. Jest to budynek dwukondygnacyjny, przystosowany dla osób przemieszczających się na wózkach inwalidzkich. W budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych. Wewnątrz nie występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych. Ciągi komunikacyjne są odpowiedniej szerokości, na każdej kondygnacji znajduje się w-c przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Stanowisko pracy mieści się w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze, związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, kontaktami z innymi osobami (m.in. pracownikami jednostek) bezpośrednio i telefonicznie oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnoprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stare Babice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
-
list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
-
życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae) -własnoręcznie podpisany,
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
-
kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie, że kandydat/ka nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2017 poz. 60,1930),
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
Termin i miejsce składania dokumentów
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia.
Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów, należy przesłać w zamkniętej kopercie
z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. księgowości w RWOJ ”
na adres: Urząd Gminy Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32
lub dostarczyć do Sekretariatu Urzędu Gminy Stare Babice (pok. 18),
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 kwietnia 2018 r.
Liczy się data wpływu do Kancelarii lub Sekretariatu Urzędu. W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.
Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po dniu 12.04.2018 r.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mail lub telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.babice-stare.waw.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o sobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez podania przyczyny.
Uwaga:
Zgodnie z treścią art. 24 ust 1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że Urząd Gminy Stare Babice jest administratorem danych osobowych ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem niniejszej rekrutacji.
Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Stare Babice, dnia 27 marca 2018 r.