Ogłoszenie Wójta Gminy Stare Babice o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Główny Księgowy dla jednostek obsługiwanych przez Referat Wspólnej Obsługi Jednostek

 

Wójt Gminy Stare Babice

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

Główny Księgowy dla jednostek obsługiwanych

przez Referat Wspólnej Obsługi Jednostek

w Urzędzie Gminy Stare Babice, ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice

 

SG.210.1.2018

Stanowisko pracy - Główny księgowy dla jednostek obsługiwanych przez Referat Wspólnej Obsługi Jednostek (RWOJ)  w Urzędzie Gminy Stare Babice, w wymiarze czasu pracy  - 1 etat.

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie wykonywanie  obowiązków głównego księgowego dla gminnych jednostek organizacyjnych  obsługiwanych przez Referat Wspólnej Obsługi Jednostek określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Stare Babice, a w szczególności:

  1. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi jednostek obsługiwanych;
  2. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostek obsługiwanych;
  3. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planami finansowymi jednostek obsługiwanych;
  4. nadzorowanie nad prawidłowym pobieraniem i odprowadzaniem dochodów budżetowych;
  5. analiza projektów planów finansowych sporządzanych przez jednostki obsługiwane  oraz wprowadzenie planów finansowych jednostek do programu „Planowanie” na poszczególne jednostki;
  6. bieżące analizowanie dochodów i wydatków jednostek oraz informowanie kierowników o stopniu jego realizacji;
  7. przygotowywanie wniosków  w zakresie  zmian w planach finansowych jednostek obsługiwanych;
  8. nadzór nad rozliczaniem dotacji celowych otrzymanych przez jednostki;
  9. nadzór nad prawidłowością naliczania zaliczek na podatek dochodowy, składek ZUS, potrąceń
    z wynagrodzeń oraz terminowości ich przekazywania;
  10. nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych w jednostkach obsługiwanych;
  11. nadzorowanie prawidłowego przebiegu ewidencjonowania majątku trwałego, przestrzegania zasad inwentaryzacji majątku trwałego, kontrola rozliczenia inwentaryzacji składników majątku jednostek obsługiwanych;
  12. kontrolowanie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostek obsługiwanych;
  13. weryfikowanie innych sprawozdań i raportów wymaganych przepisami o rachunkowości i finansach publicznych, statystyce publicznej oraz na potrzeby jednostki;
  14. obsługiwanie programów finansowo-księgowych.

 

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie, o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902ze zm.),
  2. osoba posiada pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych oraz ma nieposzlakowaną opinię;  
  3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  4. ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i  posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie księgowości budżetowej, lub ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości budżetowej,
  5. znajomość zasad klasyfikacji budżetowej oraz sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
  6. znajomość zagadnień płacowych oraz sprawozdawczości,
  7. znajomość obsługi komputerowych programów: finansowo-księgowych
  8. znajomość przepisów:
  • ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2017poz. 2077).
  • ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, (Dz.U. z 2017 poz. 2342);
  • ustawy z dnia z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U z 2017 poz . 1221);
  • ustawy  z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2017 poz.1453 ze zm.);

Wymagania dodatkowe:

  1. zdolności analityczne, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, otwartość na zmiany, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
  2. znajomość  przepisów: ustawy z dnia 8 marca 1990 r.  o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r .poz. 1875ze zm.)  ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).

 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

 Stanowisko pracy mieści się w budynku biurowym Urzędu Gminy zlokalizowanym w Starych Babicach przy ul. Rynek 21, posiadającym bezpieczne warunki pracy. Jest to budynek jednopiętrowy, od wewnątrz ma podjazd dla wózków inwalidzkich, wewnątrz nie występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych. Przemieszczanie się na wózku inwalidzkim jest możliwe na parterze i piętrze  gdzie ciągi komunikacyjne są odpowiedniej szerokości, oraz znajduje się w-c przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy mieści się w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze, dostosowanym do przemieszczania się na wózku inwalidzkim. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnoprawnych w jednostce:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stare Babice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
  2. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae) -własnoręcznie podpisany,
  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  5. kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
  6. oświadczenia o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie, że kandydat/ka nie był/a prawomocnie skazany/a za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  8. zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) .

 

Termin i miejsce składania dokumentów

Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia.

Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów, należy przesłać w zamkniętej kopercie
z dopiskiem:   

„Nabór na stanowisko głównego księgowego dla jednostek obsługiwanych przez RWOJ”

 

na adres: Urząd Gminy Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32

lub dostarczyć do Sekretariatu Urzędu Gminy Stare Babice (pok. 18),

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 lutego 2018 r.

Liczy się data wpływu do Kancelarii lub Sekretariatu Urzędu. W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.

 

Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po 20.02.2018 r.

 

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mail lub telefonicznie.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.babice-stare.waw.pl  oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.

 

Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o sobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

 

Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez  podania przyczyny.

 

Uwaga:

Zgodnie z treścią art. 24 ust 1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że Urząd Gminy Stare Babice jest administratorem danych osobowych ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem niniejszej rekrutacji.

Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

 

Stare Babice, dnia 6 lutego 2018 r.                                                                                                

                                                                                                          Wójt

                                                                                               (-) Krzysztof Turek

Wytworzył:
Wisława Wojtachnio
Udostępnił:
Marta Meserszmit
(2018-02-06 15:30:46)
Ostatnio zmodyfikował:
Marta Meserszmit
(2018-02-06 15:31:46)