Ogłoszenie Wójta Gminy Stare Babice o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Główny Księgowy dla jednostek obsługiwanych przez Referat Wspólnej Obsługi Jednostek
|
Wójt Gminy Stare Babice ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Główny Księgowy dla jednostek obsługiwanych przez Referat Wspólnej Obsługi Jednostek w Urzędzie Gminy Stare Babice, ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice |
SG.210.1.2018
Stanowisko pracy - Główny księgowy dla jednostek obsługiwanych przez Referat Wspólnej Obsługi Jednostek (RWOJ) w Urzędzie Gminy Stare Babice, w wymiarze czasu pracy - 1 etat.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie wykonywanie obowiązków głównego księgowego dla gminnych jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez Referat Wspólnej Obsługi Jednostek określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Stare Babice, a w szczególności:
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi jednostek obsługiwanych;
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostek obsługiwanych;
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planami finansowymi jednostek obsługiwanych;
- nadzorowanie nad prawidłowym pobieraniem i odprowadzaniem dochodów budżetowych;
- analiza projektów planów finansowych sporządzanych przez jednostki obsługiwane oraz wprowadzenie planów finansowych jednostek do programu „Planowanie” na poszczególne jednostki;
- bieżące analizowanie dochodów i wydatków jednostek oraz informowanie kierowników o stopniu jego realizacji;
- przygotowywanie wniosków w zakresie zmian w planach finansowych jednostek obsługiwanych;
- nadzór nad rozliczaniem dotacji celowych otrzymanych przez jednostki;
-
nadzór nad prawidłowością naliczania zaliczek na podatek dochodowy, składek ZUS, potrąceń
z wynagrodzeń oraz terminowości ich przekazywania; - nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych w jednostkach obsługiwanych;
- nadzorowanie prawidłowego przebiegu ewidencjonowania majątku trwałego, przestrzegania zasad inwentaryzacji majątku trwałego, kontrola rozliczenia inwentaryzacji składników majątku jednostek obsługiwanych;
- kontrolowanie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostek obsługiwanych;
- weryfikowanie innych sprawozdań i raportów wymaganych przepisami o rachunkowości i finansach publicznych, statystyce publicznej oraz na potrzeby jednostki;
- obsługiwanie programów finansowo-księgowych.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902ze zm.),
- osoba posiada pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych oraz ma nieposzlakowaną opinię;
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie księgowości budżetowej, lub ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości budżetowej,
- znajomość zasad klasyfikacji budżetowej oraz sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
- znajomość zagadnień płacowych oraz sprawozdawczości,
- znajomość obsługi komputerowych programów: finansowo-księgowych
- znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2017poz. 2077).
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, (Dz.U. z 2017 poz. 2342);
- ustawy z dnia z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U z 2017 poz . 1221);
- ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2017 poz.1453 ze zm.);
Wymagania dodatkowe:
- zdolności analityczne, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, otwartość na zmiany, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
- znajomość przepisów: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r .poz. 1875ze zm.) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
Informacja o warunkach pracy na stanowisku
Stanowisko pracy mieści się w budynku biurowym Urzędu Gminy zlokalizowanym w Starych Babicach przy ul. Rynek 21, posiadającym bezpieczne warunki pracy. Jest to budynek jednopiętrowy, od wewnątrz ma podjazd dla wózków inwalidzkich, wewnątrz nie występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych. Przemieszczanie się na wózku inwalidzkim jest możliwe na parterze i piętrze gdzie ciągi komunikacyjne są odpowiedniej szerokości, oraz znajduje się w-c przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy mieści się w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze, dostosowanym do przemieszczania się na wózku inwalidzkim. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnoprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stare Babice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae) -własnoręcznie podpisany,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
- oświadczenia o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat/ka nie był/a prawomocnie skazany/a za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) .
Termin i miejsce składania dokumentów
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia.
Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów, należy przesłać w zamkniętej kopercie
z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko głównego księgowego dla jednostek obsługiwanych przez RWOJ”
na adres: Urząd Gminy Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32
lub dostarczyć do Sekretariatu Urzędu Gminy Stare Babice (pok. 18),
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 lutego 2018 r.
Liczy się data wpływu do Kancelarii lub Sekretariatu Urzędu. W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.
Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po 20.02.2018 r.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mail lub telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.babice-stare.waw.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o sobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez podania przyczyny.
Uwaga:
Zgodnie z treścią art. 24 ust 1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że Urząd Gminy Stare Babice jest administratorem danych osobowych ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem niniejszej rekrutacji.
Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Stare Babice, dnia 6 lutego 2018 r.
Wójt
(-) Krzysztof Turek