☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Stare Babice
Herb Stare Babice
A A A A
A A+ A++

12/19 - Ogłoszenie Komendanta Straży Gminnej Gminy Stare Babice o naborze na wolne stanowiska pracy Strażnika Straży Gminnej

Komendant Straży Gminnej Gminy Stare Babice

ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy

Strażnika Straży Gminnej 

    

Do głównych zadań Strażnika Straży Gminnej będzie należało wykonywanie zadań
w zakresie 
ochrony i porządku publicznego na terenie Gminy Stare Babice wynikające z art. 11 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o strażach gminnych (miejskich)  (Dz. U. 2016 r. poz. 706 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie rozporządzeniach wykonawczych, a także aktach prawa miejscowego, a  w szczególności:

  1. ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych;
  2. czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym w przepisach   o ruchu drogowym;
  3. kontrola publicznego transportu zbiorowego - w zakresie określonym w art. 45 ust. 1 ustawy  z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1440, 1753, 1890 i 1893);
  4. współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń;
  5. zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów  i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia;
  6. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
  7. współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń   i imprez publicznych;
  8. doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się   w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób;
  9. informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi;
  10. konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy.
  11. nakładania grzywien w postępowaniu mandatowym za wykroczenia określone w trybie przewidzianym przepisami o postępowaniu w sprawach o wykroczenia;
  12. dokonywania czynności wyjaśniających, kierowania wniosków o ukaranie do sądu; oskarżania przed sądem i wnoszenia środków odwoławczych - w trybie i zakresie określonych w Kodeksie postępowania w sprawach o wykroczenia.

 

Wymagania konieczne:   

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni  praw publicznych,
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. wykształcenie co najmniej średnie,
  1. nieposzlakowana opinia,
  2. sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
  3. znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
  4. ukończone 21 lat.

 

 

Wymagania pożądane:

  1.  ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych (miejskich),
  2. prawo jazdy kat. B,
  3. znajomość regulacji prawnych z zakresu:
  1. ustawy z dnia 29.08.1997 r. o strażach gminnych (miejskich)  (Dz. U. 2016 r. poz. 706 ze zm.),   a także w wydanych na jej podstawie  przepisów wykonawczych,
  2. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260),
  3. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2017 r. poz. 519),
  1. dyspozycyjność, punktualność, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy  w zespole.

 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

 Stanowisko pracy mieści się w budynku biurowym zlokalizowanym w Starych Babicach przy ul. Rynek 21, posiadającym bezpieczne warunki pracy. Jest to budynek jednopiętrowy, przystosowany do  przemieszczania  się osób na  wózkach inwalidzkich, W budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych i nie występują bariery architektoniczne                      w dostępności do pomieszczeń biurowych. Na parterze i piętrze  znajduje się w-c przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Stanowisko pracy mieści się w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze, dostosowanym do przemieszczania się na wózkach inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z przemieszczaniem się po terenie gminy oraz pracą wewnątrz budynku, obsługą komputera oraz urządzeń biurowych. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnoprawnych w jednostce:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Gminnej Gminy Stare Babice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
  2. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae), własnoręcznie podpisany,
  3. kopia dowodu osobistego (potwierdzenie obywatelstwa i danych osobowych),
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. zaświadczenie o ukończeniu  kursu podstawowego dla strażników gminnych (miejskich) obcjonalnie,
  6. kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia),
  7. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. inne dokumenty np.: referencje potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
  11. zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie    z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).

Osoby zainteresowane prosimy o składanie  kompletu dokumentów

w terminie  do 26 kwietnia 2019 r.

 do Straży Gminnej Gminy Stare Babice

Sekretariatu (pok. 45) 

Lub przesłać pocztą na adres:

Straży Gminnej Gminy Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 21

 z dopiskiem na kopercie: „Nabór na Strażnika Straży Gminnej

(Decyduje data wpływu)

 

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu powyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.stare-babice.waw.pl),  na tablicy informacyjnej  w siedzibie Straży Gminnej oraz Urzędzie Gminy Stare Babice.

 

  Uwaga:

 

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119), informuję, że:

  1. Komendant Straży Gminnej Gminy Stare Babice jest administratorem  danych osobowych ubiegających się o zatrudnienie w Straży Gminnej Gminy Stare Babice.
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Gminy Stare Babice, tel. 22 721-02-11, e-mail: straz.gminna@stare-babice.waw.pl
  3. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy  będą  przetwarzane  w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu, na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.
  4. Pozyskane dane będą przechowywane przez okres trzech  miesięcy po zakończeniu rekrutacji i zatrudnieniu osoby wyłonionej w wyniku naboru (lub do momentu odbioru dokumentów przez kandydata po zakończonej rekrutacji), a następnie oferty złożone przez kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone. Protokoły z posiedzeń Komisji do spraw naboru posiadają kategorię archiwalną A, natomiast pozostała dokumentacja przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana przez okres 5 lat,     a następnie, po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego – brakowana (niszczona).
  5. Dane nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do własnych danych, prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania.
  7. Może Pani/Pan w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych, co będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrywania Pańskiej kandydatury na późniejszym etapie rekrutacji.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie danych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest obligatoryjne, a w pozostałym zakresie – dobrowolne. Niepodanie danych obligatoryjnych skutkuje brakiem rozpatrzenia kandydatury.

 

                                                                        

Leszek Grabowski
Komendant Straży Gminnej

                                                                                                                                                         

Stare Babice, dn. 08.04.2019 r.                                                          

Wytworzył:
Leszek Grabowski
(2019-04-08)
Udostępnił:
Anna Błażejewska
(2019-04-08 13:13:23)
Ostatnio zmodyfikował:
Anna Błażejewska
(2019-04-08 13:14:58)
 
 
ilość odwiedzin: 8360971

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X