☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Stare Babice
Herb Stare Babice
A A A A
A A+ A++

Ogłoszenie Wójta Gminy Stare Babice o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor/inspektor ds. księgowości w Referacie Wspólnej Obsługi Jednostek

 

Wójt Gminy Stare Babice

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektor/inspektor ds. księgowości

w Referacie Wspólnej Obsługi Jednostek

w Urzędzie Gminy Stare Babice, ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice

 

SG.210.2.2018

Urzędnicze stanowisko pracy:  podinspektor/inspektor ds. księgowości w Referacie Wspólnej Obsługi Jednostek Urzędu  Gminy Stare Babice, w wymiarze czasu pracy - jeden etat.

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie prowadzenie obsługi  księgowej gminnych jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez Referat Wspólnej Obsługi Jednostek określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Stare Babice,
a w szczególności:

  1. prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków dla obsługiwanych gminnych jednostek, otwieranie i zamykanie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  2. prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych;
  3. sprawdzanie wyciągów, podział i przygotowanie do zaewidencjonowania;
  4. systematyczna kontrola i uzgadnianie obrotów i sald kont syntetycznych z właściwymi osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie ewidencji pomocniczej;
  5. bieżąca obsługa rachunków bankowych jednostki;
  6. nadzorowanie terminowego egzekwowania należności przysługujących jednostce;
  7. sporządzanie wezwań do zapłaty, monitów, not odsetkowych;
  8. sporządzanie wykazu oraz prowadzenie analizy należności i zobowiązań oraz nieuregulowanych w terminie płatności;
  9. sporządzanie na koniec okresu sprawozdawczego zestawień obrotów i sald z podziałem na poszczególne jednostki organizacyjne;
  10. sporządzanie na dzień zamknięcia ksiąg rachunkowych zestawienia sald;
  11. przeprowadzanie inwentaryzacji aktywów i pasywów na koniec roku obrotowego;
  12. sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań finansowych oraz  innych sprawozdań i raportów wymaganych przepisami o rachunkowości, finansach publicznych, statystyce publicznej oraz na potrzeby jednostki;
  13. przygotowywanie danych na podstawie ewidencji księgowej do rozliczenia podatku VAT w obsługiwanych jednostkach;
  14. prowadzenie bieżącej i kompletnej dokumentacji z zakresu prowadzonych spraw

Wymagania niezbędne kandydata/ki na stanowisko:

  1. obywatelstwo polskie, o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2017 r. poz. 60,1930),
  2. osoba posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych oraz posiada nieposzlakowaną opinię;
  3. osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. posiada wykształcenie: wyższe ekonomiczne (rachunkowość lub finanse) lub średnie ekonomiczne,
  5. posiada co najmniej 3-letni staż pracy, w tym 2 lata w księgowości budżetowej przy wykształceniu wyższym lub staż pracy powyżej 3 lat, w tym 3 lata w księgowości budżetowej przy wykształceniu średnim,
  6. znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office  oraz programu finansowo-księgowego;
  7. znajomość przypisów: : ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2017poz. 2077), ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, (Dz.U. z 2017 poz. 2342);

 

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów:  ustawy z dnia z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U z 2017 poz . 1221); ustawy  z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2017 poz.1453 ze zm.); ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.  o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922). ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r .poz. 1875 z póź.zm.); 
  2. znajomość  zasad rachunkowości i  zasad klasyfikacji budżetowej;
  3. zdolności analityczne, sumienność, dokładność,  samodzielność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, otwartość na zmiany, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres

 

Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących w/w zadań oraz między innymi następujących aktów prawnych: - ustaw

 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

 Stanowisko pracy mieści się w budynku biurowym Urzędu Gminy zlokalizowanym w Starych Babicach przy ul. Rynek 21, posiadającym bezpieczne warunki pracy. Jest to budynek jednopiętrowy, od wewnątrz ma podjazd dla wózków inwalidzkich, wewnątrz nie występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych. Przemieszczanie się na wózku inwalidzkim jest możliwe na parterze i piętrze  gdzie ciągi komunikacyjne są odpowiedniej szerokości, oraz znajduje się w-c przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy mieści się w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze, dostosowanym do przemieszczania się na wózkach inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnoprawnych w jednostce:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stare Babice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
  2. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae) -własnoręcznie podpisany,
  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  5. kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
  6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie, że kandydat/ka nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2017 poz. 60,1930),
  10. zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) .

 

Termin i miejsce składania dokumentów

 

Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia.

Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów, należy przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem

Nabór na stanowisko ds. księgowości”

na adres: Urząd Gminy Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32

lub dostarczyć do Sekretariatu Urzędu Gminy Stare Babice (pok. 18),

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 lutego  2018 r.  

Liczy się data wpływu do Kancelarii lub Sekretariatu Urzędu. W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.

 

Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po dniu 20.02.2018. r.

 

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mail lub telefonicznie.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.babice-stare.waw.pl  oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.

 

Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o sobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

 

Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez  podania przyczyny.

 

Uwaga:

Zgodnie z treścią art. 24 ust 1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że Urząd Gminy Stare Babice jest administratorem danych osobowych ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem niniejszej rekrutacji.

Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

 

Stare Babice, dnia  6 lutego 2018 r.                                                                                                

                                                                                   Q                     Wójt

                                                                                               (-) Krzysztof Turek

 

Wytworzył:
Wiesława Wojtachnio
Udostępnił:
Marta Meserszmit
(2018-02-06 15:33:49)
Ostatnio zmodyfikował:
Marta Meserszmit
(2018-02-06 15:34:00)
 
 
ilość odwiedzin: 8376808

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X