Ogłoszenie Komendanta Straży Gminnej Gminy Stare Babice o naborze na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. administracyjnych w Straży Gminnej Gminy Stare Babice
Komendant Straży Gminnej Gminy Stare Babice
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
inspektora ds. administracyjnych w Straży Gminnej Gminy Stare Babice
Nabór na stanowisko pracy inspektora ds. administracyjnych w Straży Gminnej Gminy Stare Babice - w pełnym wymiarze czasu pracy.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało prowadzenie spraw administracyjnych i obsługa kancelaryjno-techniczna sekretariatu straży gminnej, a w szczególności:
- prowadzenie korespondencji wpływającej i wychodzącej Straży Gminnej,
- redagowanie pism urzędowych, przygotowywanie dokumentów i materiałów oraz sporządzanie raportów, sprawozdań i protokołów na potrzeby Komendanta Straży,
- dokonywanie zakupów na potrzeby straży i prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- prowadzenie zadań związanych z obsługą sekretariatu,
- udzielanie informacji interesantom,
- wykonywanie czynności związanych z rejestracją I załatwianiem skarg i wniosków,
- obsługa urządzeń biurowych (drukarki , kserokopiarki, faksu) jak również prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
- prowadzenie rejestru podróży służbowych pracowników,
- prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych,
- ewidencjonowanie mandatów karnych wystawianych przez strażników gminnych,
- obsługa programu E-mandat,
- sporządzanie sprawozdań wynikających z przepisów prawa, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień,
- prowadzenie baz danych jednostki,
- prowadzenie gospodarki drukami,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
- obsługa kasy,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych, inwentaryzacja sprzętu,
- przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego,
- wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz wynikających z poleceń Komendanta Straży.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem
- obywatelstwo polskie, o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r poz. 902),
- osoba posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada nieposzlakowaną opinię,
- posiada wykształcenie średnie lub wyższe,
- posiada co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej,
- posiada dobra znajomość obsługi komputera w zakresie programów: MS Office.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych: ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 706), kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z póź. zm.), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902), ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922). oraz umiejętność interpretacji przepisów,
- umiejętności: umiejętność szybkiego pisania za pomocą komputera, dobra znajomość stylistyki języka polskiego, znajomość zasad redagowania pism urzędowych, znajomość technik biurowych i umiejętność obsługi urządzeń technicznych, znajomość zadań straży gminnej,
-
cechy osobowości: dobra organizacja pracy, komunikatywność, uprzejmość, wysoka kultura osobista, cierpliwość, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, staranność, dokładność
i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku
Stanowisko pracy mieści się w pomieszczeniu biurowym na I piętrze budynku Urzędu Gminy zlokalizowanym w Starych Babicach przy ul. Rynek 21, posiadającym bezpieczne warunki pracy. Jest to budynek jednopiętrowy, drzwi wejściowe są przystosowane dla osób przemieszczających się na wózkach inwalidzkich i jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych. Wewnątrz nie występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych i sanitarnych. W całym budynku ciągi komunikacyjne są odpowiedniej szerokości do przemieszczania się na wózku inwalidzkim.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae) - własnoręcznie podpisany,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe: kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
- podpisane oświadczenie kandydata potwierdzające posiadane obywatelstwo,
-
podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu
z pełni praw publicznych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016r. poz. 902),
-
podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)”.
Terminy i miejsce składania ofert
Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy przesłać w zamkniętej kopercie
z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. administracyjnych”
na adres: Straż Gmina Gminy Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 21 lub dostarczyć do Sekretariatu Straży Gminnej Gminy (pok. 45)
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 lutego 2018 r.
W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do Sekretariatu Straży Gminnej).
Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Straży Gminnej Gminy Stare Babice po dniu 7 lutego 2018 r.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, sprawdzającą umiejętności, O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o sobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej gminnego Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.babice-stare.waw.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Straży Gminnej i w Urzędzie Gminy.
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez podania przyczyny.
Uwaga:
Zgodnie z treścią art. 24 ust 1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) informuję, że Straż Gminna Gminy Stare Babice jest administratorem danych osobowych ubiegających się o zatrudnienie w Straży Gminnej. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Straży Gminnej.
Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru jak również dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie kandydaci mogą odebrać od Komendanta Staży Gminnej Gminy Stare Babice (pok. 45) w terminie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Stare Babice, dnia 24 stycznia 2018 r.
Komendant Straży Gminnej Gminy Stare Babice
(-) Leszek Grabowski