☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Stare Babice
Herb Stare Babice
A A A A
A A+ A++

4/2017 - Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjnych w Straży Gminnej Gminy Stare Babice

Komendant Straży Gminnej Gminy Stare Babice

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjnych

w Straży Gminnej Gminy Stare Babice

Nabór na stanowisko pracy  ds. administracyjnych w Straży Gminnej  Gminy Stare Babice

w  pełnym wymiarze czasu pracy.

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem spraw  administracyjnych i obsługą kancelaryjno-techniczną sekretariatu  straży gminnej, a w szczególności: 

  1. prowadzenie korespondencji wpływającej i wychodzącej od Straży Gminnej,
  2. redagowanie pism urzędowych, przygotowywanie dokumentów i materiałów oraz  sporządzanie raportów, sprawozdań
    i protokołów na potrzeby Komendanta Straży,
  3. dokonywanie zakupów na potrzeby straży  i prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  4. prowadzenie zadań związanych z obsługą sekretariatu,
  5. udzielanie informacji interesantom, 
  6. wykonywanie czynności związanych z załatwianiem skarg i wniosków,  a w tym: prowadzenie rejestru i ewidencji,
  7. obsługa urządzeń  biurowych (drukarki , kserokopiarki, faksu)  jak również prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
  8.  prowadzenie rejestru podróży służbowych pracowników,
  9. prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych,
  10. ewidencjonowanie mandatów karnych wystawianych przez strażników gminnych,
  11. obsługa programu E-mandat,
  12. sporządzanie sprawozdań wynikających z przepisów prawa, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień,
  13. prowadzenie baz danych jednostki i pracowników,
  14. bieżąca kontrola terminowej realizacji badań lekarskich pracowników, w tym przestrzeganie zaleceń lekarza sprawującego profilaktyczną opiekę nad pracownikami,
  15. prowadzenie gospodarki drukami,
  16. prowadzenie ewidencji czasu pracowników,
  17. obsługa kasy,
  18. inwentaryzacja  sprzętu, prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
  19. przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego,
  20.  wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz wynikających z poleceń   Komendanta Straży.

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni  praw publicznych,
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie średnie lub  wyższe,
  6. posiada co najmniej półroczny  staż pracy w administracji publicznej,  
  7. znajomość obsługi komputera w zakresie programów: MS Office.  

 

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość regulacji prawnych: ustawy z dnia  29 sierpnia 1997  r.  o strażach gminnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 706), kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z póź. zm.), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902), ustawy        o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922). oraz umiejętność interpretacji przepisów,
  2. umiejętności:  dobra znajomości obsługi komputera i programu Microsoft Office, umiejętność szybkiego pisania za pomocą komputera, dobra znajomość stylistyki języka polskiego, znajomość zasad redagowania pism urzędowych, znajomość technik biurowych i  umiejętność obsługi urządzeń technicznych, znajomość zadań straży gminnej,
  3. cechy osobowości: umiejętność posługiwania się najważniejszymi urządzeniami, biurowymi,  doskonała znajomość komputerowych pakietów biurowych, umiejętność redagowania pism i szybkiego pisania na klawiaturze, dobra organizacja pracy, komunikatywność, uprzejmość,  wysoka kultura osobista,  cierpliwość, samodzielność,  umiejętność pracy w zespole, systematyczność, staranność i dokładność i  terminowość             w wykonywaniu powierzonych zadań.

 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

Stanowisko pracy mieści się w pomieszczeniu biurowym na I piętrze  budynku  Urzędu Gminy  zlokalizowanym          w Starych Babicach przy ul. Rynek 21, posiadającym bezpieczne  warunki  pracy. Jest to budynek jednopiętrowy, drzwi wejściowe są przystosowane dla osób wózkach inwalidzkich. Wewnątrz nie występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych  i  sanitarnych. Przemieszczanie się na wózku inwalidzkim jest możliwe na parterze i piętrze, gdzie ciągi komunikacyjne są odpowiedniej szerokości. Przemieszczanie na piętro jest możliwe schodami oraz windą dla  osób niepełnosprawnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
  2. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae) - własnoręcznie podpisany,
  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe: kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
  6. kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia,
  7. podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. kopia dokumentu potwierdzającego  niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać         z uprawnienia, o którym mowa  w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016r. poz. 902), 
  10. podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych  w ofercie pracy  dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z  ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

Terminy i miejsce składania ofert

Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy  przesłać w zamkniętej kopercie  z dopiskiem

Nabór na stanowisko ds. administracyjnych”

na adres: Straż Gmina Gminy Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 21 lub dostarczyć do Sekretariatu Straży Gminnej Gminy Stare Babice (pok. 45)  w nieprzekraczalnym terminie do dnia  15 lutego  2017 r.

W przypadku  ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki  pocztowej w terminie określonym
w ogłoszeniu o naborze
(liczy się data wpływu do Sekretariatu Straży Gminnej).

Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Straży Gminnej Gminy Stare Babice  po dniu 17 lutego  2017 r.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, sprawdzającą umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o sobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej gminnego Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.babice-stare.waw.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Straży Gminnej i  w Urzędzie Gminy.

Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez  podania przyczyny.

                                                                                                                                         

Uwaga:

Zgodnie z treścią art. 24 ust 1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) informuję, że Straż Gminna Gminy Stare Babice jest administratorem  danych osobowych ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy  będą  przetwarzane  w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Straży Gminnej.

Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru jak również dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie kandydaci mogą odebrać od Komendanta Staży Gminnej Gminy Stare Babice (pok. 46,) w terminie 3 miesięcy od zakończenia naboru.

 

Stare Babice, dnia  02 luty 2017 r.                                                   

 Komendant Straży Gminnej Gminy Stare Babice

(-) Tomasz Adamczyk  

      

Wytworzył:
Tomasz Adamczyk
(2017-02-02)
Udostępnił:
Anna Błażejewska
(2017-02-02 14:49:35)
Ostatnio zmodyfikował:
Anna Błażejewska
(2017-02-02 14:50:50)
 
 
ilość odwiedzin: 8376794

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X