☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Stare Babice
Herb Stare Babice
A A A A
A A+ A++

Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora/inspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego

 

 

Wójt Gminy Stare Babice

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektora/inspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego

Urzędu Gminy Stare Babice ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice

SG.210.7.2016

Stanowisko pracy – podinspektor/inspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego Stare Babice, w wymiarze czasu pracy - 1 etat

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

Wykonywanie zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Stare Babice dotyczących działań Urzędu Stanu Cywilnego, w szczególności:

  • przygotowywanie odpisów aktów stanu cywilnego,

  • dokonywanie migracji aktów stanu cywilnego z ksiąg papierowych do Rejestru Stanu Cywilnego,

  • zlecanie migracji aktów stanu cywilnego innym Urzędom Stanu Cywilnego,

  • realizacja zleceń otrzymanych z innych USC,

  • aktualizacja rejestru PESEL,

  • przygotowywanie dokumentów - aktów stanu cywilnego,

  • prowadzenie sprawozdawczości statystycznej

  • archiwizowanie dokumentacji USC

 

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem

  1. osoba posiada obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902), pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  2. osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  3. osoba ma nieposzlakowaną opinię,

  4. posiada wykształcenie wyższe II stopnia o kierunku administracji lub prawa,

  5. posiada staż pracy minimum 6 miesięcy w administracji publicznej,

  6. znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,

  7. znajomość obsługi Systemu Rejestrów Państwowych poprzez aplikację „ŹRÓDŁO”

 

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość regulacji prawnych: ustawy z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego Dz.U. z 2014r. poz. 1741 ze zm.), ustawy z dnia 25 lutego 1964r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz.U. z 2015r., poz. 2082 ze zm.), ustawy z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności - w zakresie dotyczącym usc (Dz.U. z 2016r. poz. 722) a także podstawowa znajomość procedur administracyjnych, przepisów ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922), ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2015r. poz. 2058) oraz umiejętność interpretacji tych przepisów,

  2. umiejętności: znajomość zasad redagowania pism urzędowych, znajomość technik biurowych i umiejętność obsługi urządzeń technicznych,

  3. cechy osobowości: pracowitość, uczciwość, dobra organizacja pracy w zespole, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, rzetelność, systematyczność.

 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

Stanowisko pracy mieści się w budynku biurowym Urzędu Gminy zlokalizowanym w Starych Babicach przy ul. Rynek 21, posiadającym bezpieczne warunki pracy. Wejście do budynku przystosowane jest do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim Wewnątrz brak barier architektonicznych w dostępności do pomieszczeń biurowych. Przemieszczanie się na wózku jest możliwe w całym budynku. Zarówno na parterze jak i na piętrze znajdują się w-c przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W budynku znajduje się winda dla niepełnosprawnych. Stanowisko pracy mieści się w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze, dostosowanym do przemieszczania się na wózkach inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnoprawnych w jednostce:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stare Babice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,

  2. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae) - własnoręcznie podpisany,

  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji

  5. kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu
    w przypadku kontynuacji zatrudnienia,

  6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,

  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

  8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  9. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1202 ze zm.),

  10. zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922)” .

 

Termin i miejsce składania ofert

 

Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia.

Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów, należy przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem

Nabór na stanowisko urzędnicze w USC”

na adres: Urząd Gminy Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32

lub dostarczyć do Sekretariatu Urzędu Gminy Stare Babice (pok. 18),

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 listopada 2016 r. do godz. 17.00.

 

Liczy się data wpływu do Kancelarii lub Sekretariatu Urzędu. W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.

 

Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po 14 listopada 2016 r.

 

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.babice-stare.waw.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.

 

Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o sobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

 

Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez  podania przyczyny.

 

Uwaga:

Zgodnie z treścią art. 24 ust 1. Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz.922) informuję, że Urząd Gminy Stare Babice jest administratorem danych osobowych ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu.

Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

 

 

Stare Babice, dnia 28 października 2016 r.

 

Wytworzył:
Wiesława Wojtachnio
(2016-10-28)
Udostępnił:
Anna Błażejewska
(2016-10-28 20:33:24)
Ostatnio zmodyfikował:
Anna Błażejewska
(2016-10-28 20:36:43)
 
 
ilość odwiedzin: 8376788

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X