07/16 - Ogłoszenie Komendanta Straży Gminnej Gminy Stare Babice o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjnych w Straży Gminnej Gminy Stare Babice
Komendant Straży Gminnej Gminy Stare Babice
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjnych
w Straży Gminnej Gminy Stare Babice
Nabór na stanowisko pracy ds. administracyjnych w Straży Gminnej Gminy Stare Babice
w pełnym wymiarze czasu pracy.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem spraw administracyjnych i obsługą kancelaryjno-techniczną sekretariatu straży gminnej, a w szczególności:
- prowadzenie korespondencji wpływającej i wychodzącej od Straży Gminnej,
- dokonywanie zakupów na potrzeby straży i prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- prowadzenie zadań związanych z obsługą sekretariatu,
- udzielanie informacji interesantom,
- wykonywanie czynności związanych z załatwianiem skarg i wniosków, a w tym: prowadzenie rejestru i ewidencji,
- obsługa urządzeń biurowych (drukarki , kserokopiarki, faksu) jak również prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
- prowadzenie rejestru podróży służbowych pracowników,
- prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych,
- ewidencjonowanie mandatów karnych wystawianych przez strażników gminnych
- obsługa programu E-mandat
- sporządzanie sprawozdań wynikających z przepisów prawa, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień,
- prowadzenie baz danych jednostki i pracowników,
- bieżąca kontrola terminowej realizacji badań lekarskich pracowników, w tym przestrzeganie zaleceń lekarza sprawującego profilaktyczną opiekę nad pracownikami,
- prowadzenie gospodarki drukami,
- prowadzenie ewidencji czasu pracowników,
- obsługa kasy,
- inwentaryzacja sprzętu, prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
- przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego
- wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz wynikających z poleceń Komendanta Straży,
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- posiada co najmniej półroczny staż pracy w administracji publicznej
- znajomość obsługi komputera w zakresie programów: MS Office
Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminny, ustawy o pracownikach samorządowych oraz umiejętność interpretacji przepisów,
- umiejętności: dobra znajomości obsługi komputera i programu Microsoft Office, umiejętność szybkiego pisania za pomocą komputera, dobra znajomość stylistyki języka polskiego, znajomość zasad redagowania pism urzędowych, znajomość technik biurowych i umiejętność obsługi urządzeń technicznych, znajomość zadań straży gminnej,
- cechy osobowości: umiejętność posługiwania się najważniejszymi urządzeniami, biurowymi, doskonała znajomość komputerowych pakietów biurowych, umiejętność redagowania pism i szybkiego pisania na klawiaturze, dobra organizacja pracy, komunikatywność, uprzejmość, wysoka kultura osobista, cierpliwość, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, staranność i dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku
Stanowisko pracy mieści się w pomieszczeniu biurowym na I piętrze budynku Urzędu Gminy zlokalizowanym w Starych Babicach przy ul. Rynek 21, posiadającym bezpieczne warunki pracy. Jest to budynek jednopiętrowy, od wewnątrz ma podjazd dla wózków inwalidzkich. Wewnątrz nie występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych i sanitarnych. Przemieszczanie się na wózku inwalidzkim jest możliwe na parterze i piętrze, gdzie ciągi komunikacyjne są odpowiedniej szerokości. Budynek posiada windę dla osób niepełnosprawnych, z możliwością wjazdu na pierwsze piętro, przemieszczanie jest możliwe również schodami.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- list motywacyjny – własnoręcznie podpisany
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae) - własnoręcznie podpisany
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe: kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia
- kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia
- podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016r. poz. 902)
- podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Terminy i miejsce składania ofert
Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Nabór na stanowisko ds. administracyjnych”
na adres: Straż Gmina Gminy Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 21 lub dostarczyć do Sekretariatu Straży Gminnej Gminy Stare Babice (pok. 45) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 lipca 2016 r.
W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do Sekretariatu Straży Gminnej).
Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po 18 lipca 2016 r.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, sprawdzającą umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o sobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej gminnego Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.babice-stare.waw.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Straży Gminnej i w Urzędzie Gminy.
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez podania przyczyny.
Uwaga:
Zgodnie z treścią art. 24 ust 1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) informuję, że Straż Gminna Gminy Stare Babice jest administratorem danych osobowych ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Straży Gminnej .
Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru jak również dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie kandydaci mogą odebrać od Komendanta Staży Gminnej Gminy Stare Babice (pok. 16,) w terminie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Stare Babice, dnia 04 lipca 2016 r. Komendant Straży Gminnej Gminy Stare Babice
(-) Tomasz Adamczyk