☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Stare Babice
Herb Stare Babice
A A A A
A A+ A++

02/16 - Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko pracy: pracownik socjalny w Dziale Pomocy Środowiskowej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Starych Babicach

 

Stare Babice, dn. 08 kwietnia 2016 r.

 

INFORMACJA  O   WYNIKACH   NABORU

na wolne stanowisko pracy: pracownik socjalny

w Dziale Pomocy Środowiskowej

w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Starych Babicach

 

Działając na podstawie art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) informuję, że została zakończona  procedura naboru na wolne stanowisko pracy: pracownik socjalny w Dziale Pomocy Środowiskowej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Starych Babicach wynikające z ogłoszenia Kierownika z dnia 01 kwietnia 2016 r.

W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko: pracownik socjalny został wybrany Pan Maciej Sroka zam. w Warszawie.

 

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pan Maciej Sroka spełnia wszystkie wymogi określone w ogłoszeniu w naborze. Ukończył studia na Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie na kierunku politologia w zakresie pracownika socjalnego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej. Posiada wymagany staż pracy na stanowisku: pracownik socjalny. Wykazał się znajomością przepisów prawnych i zagadnień związanych z pracą na stanowisku pracownika socjalnego.

 

Kierownik

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

(-) Alicja Napurka

 

                                                                                                     

 

                                                                              

Wytworzył:
Alicja Napurka
(2016-04-08)
Udostępnił:
Anna Błażejewska
(2016-04-08 21:12:49)
Ostatnio zmodyfikował:
Anna Błażejewska
(2016-04-08 21:15:07)
 
 
ilość odwiedzin: 8376950

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X