☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Stare Babice
Herb Stare Babice
A A A A
A A+ A++

2/13 - Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo-Księgowym

SG.210.1.2013

 

Wójt Gminy Stare Babice

ogłasza drugi  nabór na  stanowisko podinspektora/inspektora

ds. księgowości budżetowej

w Referacie Finansowo-Księgowym Urzędu Gminy Stare Babice

 

Stanowisko pracy

Poinspektor/Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo-Księgowym Urzędu Gminy Stare Babice

 

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem

 

  1. obywatelstwo polskie
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni  praw publicznych,
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe,  ekonomiczne
  6. znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office

 

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość regulacji prawnych: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych,   administracji samorządowej, kodeksu Cywilnego.
  2. cechy osobowości: umiejętność interpretacji przepisów, samodzielność myślenia, wysoka kultura osobista, umiejętność analityczne,  umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, systematyczność, staranność i dokładność.

 

 Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

  1. prowadzenie ewidencji księgowej,
  2. sporządzanie  sprawozdań finansowych
  3. prowadzenie bieżącej analizy realizacji budżetu
  4. uczestniczenie przy przygotowaniu projektów uchwał rady gminy  i zarządzeń wójta

 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

Stanowisko pracy mieści się w budynku biurowym Urzędu Gminy zlokalizowanym w Starych Babicach przy
ul. Rynek 32, posiadającym bezpieczne  warunki  pracy. Jest to budynek piętrowy, od zewnątrz ma  podjazd dla wózków inwalidzkich. Wewnątrz występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych  i do sanitarnych. Przemieszczanie się na wózku jest możliwe tylko na parterze, gdzie ciągi komunikacyjne są odpowiedniej szerokości. Na wyższe kondygnacje budynku przemieszczanie jest możliwe jedynie schodami, brak windy dla niepełnosprawnych. Stanowisko pracy mieści się  w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze,  nie dostosowanym do wózków inwalidzkich.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnoprawnych w jednostce:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stare Babice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. list motywacyjny – własnoręcznie podpisany
  2. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae) - własnoręcznie podpisany
  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  4. kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia
  5. kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia
  6. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
  7. kopia dokumentu potwierdzającego  niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa  w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.  o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)
  8. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie kandydata o niekaralności
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych  w ofercie pracy  dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z  ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458)

 

 


 

Terminy i miejsce składania ofert

 

Oferty w raz z kompletem wymaganych dokumentów należy  przesłać w zamkniętej kopercie  z dopiskiem Nabór na stanowisko d.s. księgowości budżetowej ” na adres Urząd Gminy Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32

lub dostarczyć do Sekretariatu Urzędu Gminy Stare Babice (pok 18)

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 marca 2013r.

 

W przypadku  ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki  pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do Kancelarii lub Sekretariatu Urzędu).

Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy  po 25 marca 2013 r. -  nie będą rozpatrywane.

 Oferty przesłane pocztą elektroniczna nie będą rozpatrywane.

 

 

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, sprawdzającą umiejętności , o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia  oryginału aktualnego  „Zapytania o udzielenie informacji osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

  

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.babice-stare.waw.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.

 

Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez  podania przyczyny.

                                                                                                                                            

Uwaga:

Zgodnie z treścią art. 24 ust 1. Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.) informuję, że Urząd Gminy Stare Babice jest administratorem  danych osobowych ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy  będą  przetwarzane  w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu.

Każda osoba , której dane są przetwarzane , ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

 

 

Stare Babice, dn. 12.03.2013 r.                                                   Wójt Gminy

                                                                                              (-) Krzysztof Turek

 

 

         

Wytworzył:
Wiesława Wojtachnio
(2013-03-12)
Udostępnił:
Monika Sotomska
(2013-03-12 14:59:13)
Ostatnio zmodyfikował:
Monika Sotomska
(2013-03-12 15:04:11)
 
 
ilość odwiedzin: 8376756

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X